پرش لینک ها

طراحی منحصر به فرد زونتس 250

تیز و چابک ، بهترین گزینه برای استریت فایتر

یک انجین منحصر بفرد با قدرت گشتاور بالا و دور موتور حداقل و به اصطلاح موتورسواران امروزی نفس دار و روغن خنک ، برای عملکرد فوق العاده و مصرف سوخت بهینه و پایدار و مانا را طراحی کرده ایم . وقتی انجین در حداقل دور (5000 دور در ثانیه) قرار دارد ، سرعت موتورسیکلت می تواند به 85 کیلومتر در ساعت برسد که تقریبا هنگام حرکت اولیه و سبقت گرفتن هیچ رقیبی ندارد .

مدلینگ مطلوب

برای تولید موتورسیکلت به عنوان یک هویت مستقل ، از طراحی منحصر به فرد بدون پیچیدگی استفاده شده است.  تکنولوژی نوین و پیشرفته تولید فوم های صنعتی باعث شده است  اتصال کامل و دقیقیبین زین شکیل و با زوایای دقیق و شایسته موتور و باک بنزین موتور شکل گرفته باشد . فاصله بین کاورهای متعدد و مختلف موتور کمتر از 5/0 میلی متر می باشد . حتی در مبحث اتومبیل ، این نوع فناوری و تکنولوژی کمتر دیده می شود و این باعث شده است که انحرافات و تغییر شکل ناشی از جوشکاری تنه موتور به حداقل و نزدیک به صفر برسد

روندهای طراحی و توسعه 6 ساله این محصول ، منجر به ثبت 20 طرح انحصاری شده است که همگی گویای هنر طراحی یک موتورسیکلت به عنوان وسیله مفرح و لذت بخش می باشد و نهایی ترین و آخرین طرح ما منتج به زونتس 250 شده است .

به منظور حصول اطمینان از وجود دوام قطعات در عین ظرافت و زیبایی بیش از 80% از اجزای موتور زونتس 250 توسط کارخانه های تایو (TAYO) ساخته می شود . همواره موتورسیکلت ها را مورد برسی و رصد قرار می دهیم .بنابراین نوعی از اجزای پلاستیکی را استفاده می کنیم که ضمن پوشش دادن موتورسیکلت هرگز نمی شکنند.

کمک فنرهای مدل معکوس جلو در هنگام چرخیدن و دور زدن موتورسیکلت تاثیرگذارتر و راحت هستند .

موارد ویژه

چشم انداز سیستم روشنایی

همه لامپها به صورت ال ای دی طراحی شده اند تا با کاهش بار الکتریکی نیروی باطری ، باعث افزایش نفوذ قدرت نور در تاریکی شوندلامپ استفاده شده در چراغ زونتس 250 این توانایی را دارد که ضریب افت قدرت و میرایی را کاهش دهد که قطعا لامپهای نسل قبلی نمی توانند این کار را انجام دهند.

پوشش نوردهی بالا

همه لامپها به صورت ال ای دی طراحی شده اند تا با کاهش بار الکتریکی نیروی باطری ، باعث افزایش نفوذ قدرت نور در تاریکی شوندلامپ استفاده شده در چراغ زونتس 250 این توانایی را دارد که ضریب افت قدرت و میرایی را کاهش دهد که قطعا لامپهای نسل قبلی نمی توانند این کار را انجام دهند

رنگ آمیزی متناسب

برای حل مشکل رنگ پریدگی و کمرنگ شدن رنگ بدنه موتور ، به ویژه در مدت زمان طولانی که در معرض تابش نور آفتاب قرار می گیرند ، مدل زونتس 250  اس از قطعات مختلفی تشکیل شده که هر قسمت عملکرد ویژه خودش را دارد . قطعات به صورت جداگانه پرداخت می شود و سپس به صورت یکجا رنگ آمیزی می گردند . این عمل باعث زیبایی و راحتی بیشتر مشتریان در هماهنگی با رنگهای مورد نظر و پستندشان می شود .

تکنولوژی رنگ آمیزی با رنگ روغنی

تکنولوژی رنگ آمیزی با رنگ روغنی مات ، سه سال است که پیشرفت های چشم گیری داشته است ، عملکرد ضد خش و استحکام و قوام این نوع ترکیب رنگ از تمامی برندها در بازار بهتر است . در ضمن برای یکدست شدن و گیرایی رنگ از ربات های اتوماتیک استفاده می گردد .

تکنولوژی رنگ آمیزی با رنگ روغنی

تکنولوژی رنگ آمیزی با رنگ روغنی مات ، سه سال است که پیشرفت های چشم گیری داشته است ، عملکرد ضد خش و استحکام و قوام این نوع ترکیب رنگ از تمامی برندها در بازار بهتر است . در ضمن برای یکدست شدن و گیرایی رنگ از ربات های اتوماتیک استفاده می گردد .

آیینه با قابلیت 360 درجه چرخش

طرح زیرکانه گردش 360درجه ای آیینه می تواند به راحتی مشکلات ناشی از تنظیم قرینه و همگون هر دو آیینه چپ و راست را بر طرف نماید

آیینه با قابلیت 360 درجه چرخش

طرح زیرکانه گردش 360درجه ای آیینه می تواند به راحتی مشکلات ناشی از تنظیم قرینه و همگون هر دو آیینه چپ و راست را بر طرف نماید

تمام ابزارهای دیجیتال اتوماتیک

تجهیزات اندازه گیری تمام اتوماتیک و دیجیتال ، با لامپ های ال ای دی بسیار شفاف و ساده طراحی شده اند . تجهیز موتور به یک کیلومتر شمار دیجیتالی روشن و واضح و مترقی بسیار جدید و نوین مجهز است . زیرا ما خودمان را از ساختارهای قدیمی و کهنه سرعت سنج مکانیکی وابسته به چرخ جلو خاص کرده ایم و آن را ترکیبی از سنسورهای الکتریکی بهینه شده و چیپ های هوشمند اندازه گیری تغییرداده ایم . این مجموعه نه تنها دقت بالایی دارد بلکه نفوذ ناپذیر به آب و گرد و غبار نیز می باشد .

تمام ابزارهای دیجیتال اتوماتیک

تجهیزات اندازه گیری تمام اتوماتیک و دیجیتال ، با لامپ های ال ای دی بسیار شفاف و ساده طراحی شده اند . تجهیز موتور به یک کیلومتر شمار دیجیتالی روشن و واضح و مترقی بسیار جدید و نوین مجهز است . زیرا ما خودمان را از ساختارهای قدیمی و کهنه سرعت سنج مکانیکی وابسته به چرخ جلو خاص کرده ایم و آن را ترکیبی از سنسورهای الکتریکی بهینه شده و چیپ های هوشمند اندازه گیری تغییرداده ایم . این مجموعه نه تنها دقت بالایی دارد بلکه نفوذ ناپذیر به آب و گرد و غبار نیز می باشد .

قفل مرکزی ضد سرقت

طرح تجمیع قفل مرکزی شامل درب باک ، قفل اصلی ، قفل زین ، استارت موتور و قفل ضد سرقت در یک مجموعه در جلوی موتورسیکلت ، باعث استفاده راحت تر و مناسب تر مصرف کنندگان شده است .

قفل مرکزی ضد سرقت

طرح تجمیع قفل مرکزی شامل درب باک ، قفل اصلی ، قفل زین ، استارت موتور و قفل ضد سرقت در یک مجموعه در جلوی موتورسیکلت ، باعث استفاده راحت تر و مناسب تر مصرف کنندگان شده است .

تکنولوژی پیشرفته در طراحی باک بنزین

با  به کارگیری ورقه های دولایه گالوانیزه در باک بنزین ، عارضه و نقص زنگ زدگی در باک های بنزین برای همیشه پایان یافته است .

تکنولوژی پیشرفته در طراحی باک بنزین

با  به کارگیری ورقه های دولایه گالوانیزه در باک بنزین ، عارضه و نقص زنگ زدگی در باک های بنزین برای همیشه پایان یافته است .

تمرکز بر راحتی سرنشینان نکته کلیدی در فلسفه طراحی ماست

زین راحت

با نگاهی به روشهای قدیمی ، آماده سازی اسفنج زین و سپس کشیدن روکش بر روی آن ، آنرا به روش بسیار نوین و پیشرفته تغییر داده ایم و ابتدا شکل اصلی روکش زین را آماده می کنیم و بعد با تزریق اسفنج داخل آنرا پر میکنیم . با این روش ، زین ها بدون لایه و تکه های جداگانه اسفنج ، بدون چین و چروک ، بدون تغییر شکل و زاویه و لبه های تیز خواهند بود . این روش ، فقط در مورد موتورسیکلت های لوکس و بسیار گران قیمت استفاده می شود .

زین راحت

با نگاهی به روشهای قدیمی ، آماده سازی اسفنج زین و سپس کشیدن روکش بر روی آن ، آنرا به روش بسیار نوین و پیشرفته تغییر داده ایم و ابتدا شکل اصلی روکش زین را آماده می کنیم و بعد با تزریق اسفنج داخل آنرا پر میکنیم . با این روش ، زین ها بدون لایه و تکه های جداگانه اسفنج ، بدون چین و چروک ، بدون تغییر شکل و زاویه و لبه های تیز خواهند بود . این روش ، فقط در مورد موتورسیکلت های لوکس و بسیار گران قیمت استفاده می شود .

سیستم تعلیق  عقب ( کمک فنر)

در ساخت کمک عقب موتورسیکلت از تکنولوژی نیتروژن تحت فشار استفاده شده است . این طرح می تواند دمای روغن هیدرولیکی را کاهش داده و همزمان نیروی بازگشت از فشردگی را فراهم نماید . همچنین نیتروژن تحت فشار داخل محفظه می تواند منحنی حرکتی هوای داخلی کمک فنر را تغییر دهد که این امر باعث افزایش راحتی در حرکت و جلوگیری از خستگی حتی بعد از رانندگی طولانی مدت خواهد شد .

سیستم تعلیق عقب ( کمک فنر)

در ساخت کمک عقب موتورسیکلت از تکنولوژی نیتروژن تحت فشار استفاده شده است . این طرح می تواند دمای روغن هیدرولیکی را کاهش داده و همزمان نیروی بازگشت از فشردگی را فراهم نماید . همچنین نیتروژن تحت فشار داخل محفظه می تواند منحنی حرکتی هوای داخلی کمک فنر را تغییر دهد که این امر باعث افزایش راحتی در حرکت و جلوگیری از خستگی حتی بعد از رانندگی طولانی مدت خواهد شد .

تایر های بسیار پهن

چرخ های پهن مهم ترین شاخصه موتورهای مسابقه ای است . قواره استاندارد و پهن سایز 15 چرخ عقب موتورسیکلت زونتس 250-اس فقط به نسبت 55% از کل را هنگام حرکت بر روی زمین تماس دارد . آلیاژهای آلومینیومی به کار فته در طوقه ها با فضاهای توخالی مناسب که به روش دایکست تولید شده است ، با کاهش چشمگیر وزن خود ، باعث سرعت بیشتر در شتاب اولیه موتور می گردد . با لاستیک های شیار دار رادیال و انحصاری جلو و عقب با چنگ زنی و چسبندگی فوق العاده ، تجهیز شده است که ماندگاری و طول عمر مناسبی دارد .

تایر های بسیار پهن

با لاستیک های شیار دار رادیال و انحصاری جلو و عقب با چنگ زنی و چسبندگی فوق العاده ، تجهیز شده است که ماندگاری و طول عمر مناسبی دارد .

آلیاژ طوقه ها

قواره استاندارد و پهن سایز 15 چرخ عقب موتورسیکلت زونتس 250-اس فقط به نسبت 55% از کل را هنگام حرکت بر روی زمین تماس دارد .

جوشکاری تمام اتوماتیک

این روش با به حداقل رساندن میزان کشش فلز ، باعث می شود با کمترین انحراف شکل در ساخت شاسی موتورسیکلت به وجود آید و حتی بیشتر از آن ، باعث می شود داخل لوله های شاسی تمیز با فضای طبیعی باشد .

جوشکاری تمام اتوماتیک

این روش با به حداقل رساندن میزان کشش فلز ، باعث می شود با کمترین انحراف شکل در ساخت شاسی موتورسیکلت به وجود آید و حتی بیشتر از آن ، باعث می شود داخل لوله های شاسی تمیز با فضای طبیعی باشد .

قدرت فوق العاده قوی

یک انجین منحصر بفرد با قدرت گشتاور بالا و دور موتور حداقل و به اصطلاح موتورسواران امروزی نفس دار و روغن خنک ، برای عملکرد فوق العاده و مصرف سوخت بهینه و پایدار و مانا را طراحی کرده ایم . وقتی انجین در حداقل دور (5000 دور در ثانیه) قرار دارد ، سرعت موتورسیکلت می تواند به 85 کیلومتر در ساعت برسد که تقریبا هنگام حرکت اولیه و سبقت گرفتن هیچ رقیبی ندارد . مصرف سوخت این انجین با سرعت 60 کیلومتر در ساعت در هر صد کیلومتر پیمایش حدود 3/2 لیتر می باشد . طراحی انجین با چهار سوپاپ و میل بادامک های دوبل سرسیلندر و تلفیقی از سیستم سوخت رسانی انژکتوری دلفی باعث شده تا این انجین بالاترین استانداردهای مورد نیاز TUV EUREGAD را به راحتی پاس نماید و گواهی نامه و مدرک معتبر وزارت حمل و نقل و ارتباطات آلمان را به خود اختصاص دهد .

یک انجین منحصر

یک انجین منحصر بفرد با قدرت گشتاور بالا و دور موتور حداقل و به اصطلاح موتورسواران امروزی نفس دار و روغن خنک ، برای عملکرد فوق العاده و مصرف سوخت بهینه را طراحی کرده ایم .مصرف سوخت این انجین با سرعت 60 کیلومتر در ساعت در هر صد کیلومتر پیمایش حدود 3/2 لیتر می باشد .

عملکرد فوق العاده

این انجین بالاترین استانداردهای مورد نیاز TUV EUREGAD را به راحتی پاس نماید و گواهی نامه و مدرک معتبر وزارت حمل و نقل و ارتباطات آلمان را به خود اختصاص دهد .وقتی انجین در حداقل دور (5000 دور در ثانیه) قرار دارد ، سرعت موتورسیکلت می تواند به 85 کیلومتر در ساعت برسد که تقریبا هنگام حرکت اولیه و سبقت گرفتن هیچ رقیبی ندارد .

چرا موتور  ZONTES 250-R سریع سرعت می گیرد؟

مدل پمپ روغن دوبل منحصر بفرد به کار رفته در انجین ، روش های قدیمی روغن کاری انجین و گیربکس را به فراموشی سپرد . در این روش ، روغن را با فشار بسیار زیاد قطعات مختلف را روغن کاری می نماید . پمپ های قدرتمند روغن داغ را از مجاری داخل انجین و گیربکس مکش نموده و تخلیه کرده و با گردش در رادیاتور در سریع ترین زمان ، خنک نموده و مجددابا پاشش مناسب باعث کاهش دمای انجین می شوند . این روش مدت زمان سرویس های انجین را به صورت محسوسی به تاخیر می اندازد . در سیلندرهای این نوع انجین ، از آلیاژهای سخت و مقاوم در برابر سایش استفاده شده است که جداره های داخلی سیلندر و پیستون را برای کاهش همزمان مقدار حرارت ایجاد شده هماهنگ می کند و علاوه بر آن صدای حاصله را به وضوح کم خواهد کرد . جدار فوق العاده نازک سیلندر ، همچنین باعث خروج راحت تر گرما خواهد شد . تمام ویژگی هایی مثل میل تعادل داخلی ، تصفیه روغن بیرونی ، فیلترهای کوچک و مجزا ، اگزوز استیل و … باعث برجسته شدن انجین زونتس 250-اس شده است

در صفحات مجازی شرکت متین خودرو را دنبال کنید

یک دیدگاه بگذارید

نام و نام خانوادگی*

وب‌سایت

دیدگاه