موتور سواری, موتورسیکلت

سفر با موتورسیکلت

بایدها و نبایدهای قبل سفر بهاری

هوای دلپذیر بهاری و جاده ­های سرسبز و زیبا کافی است تا شما مجاب شوید برای یک سفر با موتورسیکلت برنامه­ ریزی کنید. حال و هوای سفر با موتورسیکلت با سایر وسایل نقلیه متفاوت است؛ برای درک این موضوع کافی است یکبار بادی که هنگام موتورسواری به صورت می­ خورد را حس کرده باشید. با همه این تفاسیر باید برای سفر با موتورسیکلت آمادگی داشته باشید. ما در این پست نکاتی را یادآور می­ شویم که با در نظر گرفتن آن­ها سفری جذاب و ایمن خواهید داشت.

برنامه­ ریزی کنید

در قدم اول گواهینامه و بیمه موتورسیکلت خود را چک کرده و از اعتبار آن­ها اطمینان حاصل کنید. همچنین بهتر است قبل از شروع سفر، به سوالات زیر پاسخ دهید.

می­ خواهید به کجا سفر کنید؟

سفر شما چه مدت طول می ­کشد؟

برنامه ­ای برای اقامت دارید؟

پوشش مناسب داشته باشید
در فصل بهار آب و هوا غیرقابل پیش بینی است؛ توصیه می کنیم قبل از سفر تغییرات آب و هوایی را نظر بگیرید و لباس مناسب همراه داشته باشید. همراه داشتن کلاه ایمنی، دستکش و عینک آفتابی از بدیهیات هر سواری با موتورسیکلت است.

همراه داشتن جعبه ابزار مخصوص موتورسیکلت
جعبه ابزار یکی از تجهیزاتی است که یک موتورسوار همیشه باید همراه داشته باشد.

همراه داشتن نقشه راه
توصیه می کنیم یک نقشه راه یا GPS همراه داشته باشید تا در موارد ضروری از آن ها استفاده نمایید.

همراه داشتن اقلام ضروری
با توجه به مدت زمان سفر خود باید اقلام ضروری مناسب را همراه داشته باشید. لوازم شخصی و بهداشتی، خوراکی، کیت کمک های اولیه، چراغ قوه و مواردی از این دست برای سفر شما ضروری هستند. برای آن که چیزی را فراموش نکنید بهتر است از یک چک لیست کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *